A cégalapítás legnagyobb buktatói amin 10-ből 8-an még mindig elvéreznek, töltsd le e-bookomat amiből megtudhatod mik is ezek!

Szeretné hatékonyabbá tenni cége működését?

Elengedhetetlen egy vezető számára, hogy a cégének működéséről gyors és lehetőleg pontos információt kapjon. Általában sok az információ, de nagyon sokszor ezek rosszul vannak rendszerezve. A túl sok információ között elvész a lényeg. Ebből következhet, hogy a vezető nem mindig jó döntést hoz. Mire is gondolok: ha egy súlyosan veszteséges tevékenységet egy másik nyereséges üzletág a hátán cipel.

Ennek a helyzetnek megoldása a vezetői információs rendszer. Miben tudok én itt az Ön segítségére lenni?

  • Felmérjük a cég által használt számviteli rendszer lehetőségeit, és javaslatot teszek néhány apró paraméter (munkaszám, részlegszám, vagy hasonló elem) könyvelés során való rögzítésére
  • A számviteli normál információk mellett olyan összeállításban is kaphatunk adatot a könyvelésekből, ami már megmutatja egy-egy üzletág vagy tevékenység hasznosságát. Ebből már lehet jó döntéseket, következtetéseket hozni. Adott esetben beavatkozni a működésbe
  • HR felmérés: itt a tevékenységben résztvevő dolgozók munkáját vizsgálom. Hisz sokszor egy-egy munkakör úgy van beépülve a rendszerbe, hogy a folyamatokhoz nem tesz hozzá semmi hasznosat. Itt javaslatot teszek az átszervezésre, ezzel a felesleges munkafázisok költséget takarítanak meg Önnek.

25 éves könyvelőirodai tapasztalatom során több multinacionális cégnek könyveltünk, ahol mindenféle információs rendszer beépítését kérték tőlünk. Nagyon sok hasznos tapasztalat révén úgy vélem, hogy egy egyszerű rendszer bevezetésével hatékonyabbá lehet tenni a cég működését.

A tanácsadásban való részvételem Öntől függ…